Mi zajlik egy 15 éves lány életében, aki a világ egyik legnyüzsgőbb városában él, a városban, amely sosem alszik?

2011. április 29., péntek

10. Újra a suliban

Te jó ég, annyira sajnálom, hogy ilyen későn hozom az újat!!! Basszus erre nincs mentség!!! Igazából nem is igazán írtam ezalatt az idő alatt, szörnyen zsúfolt hónap áll mögöttem és még egyszer bocsánatot kérek mindenkitől!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!











Nincs is jobb, mint a jól megérdemelt téli szünet után visszatérni hőn szeretett iskolánkba.
Öhm... hát van!
De szilveszter után öt nappal, hétfőn, kénytelenek voltunk elvonszolni magunkat a suliba, és újult erővel kezdeni az új szemesztert. (Izzy szó szerint vonszolta magát, mert még két hétig sínben és mankóval kell járnia)
Egyébként Denzel szilveszteri bulijának még mindig volt utóhatása.
- Tudtad, hogy Danny és Mirjam szakítottak, mert Mirjam túl sokat ivott és Denzel egyik kosaras haverjával smárolt? - lihegte Wendy két sulikör között.
- Egyébként hallőttál arról, hogy Wanda Rogers meg állítólag "megvigasztalta" Danny-t? - csatlakozott Carola Martin, Wendy osztálytársa.
Denzel pedig egy szót sem szólt a majdnem-csókunkról. Továbbra is nagyon kedves volt, és kémián maradt a kísérletezőtársam - egyik barátnőmre se bíztam volna magam, ha felrobbanna valami!
- Elmehetnénk jégkorizni a Rockefeller Centerbe valamikor, nem? - tette fel a kérdést Denzel az ebédszünetben.
Mögöttem állt a menza sorában, és az ablakon a szállingózó hópelyheket figyeltük.
- Pont én is gondoltam erre a napokban! - lelkesedtem, majd én kerültem sorra. - Egy kis hawaii-pizzát kérek és kakaót! Köszönöm - majd újra Denz felé fordultam. - Szóval neked bármelyik nap jó? Meg kéne beszélni a többiekkel is.
- Hétfőn, szerdán, csütörtökön edzésem van, de azon kívül minden nap szabad. Olyan kis kolbászkákat kérnék sült krumplival, ketchuppal, meg egy Canada Dry-t, köszönöm!
Ahogy kikaptuk a kajánkat, leültünk a megszokott helyünkre az ablak mellett. Sheila, Izzy, Cornelia, Denzel, Bart és néha Danny is itt ült.
Elmondtuk a "csapatnak" a korcsolyás ötletünket, és örömmel fogadták.
- Jaj de jó, idén még nem is voltunk, már berozsdásodtak a korizó-izmaim! - nevette Corny.
- De velem mi lesz? Én nem korizhatok! - mutatott rá a gipszére Izzy szomorkodva. Bart haverkodva megveregette a vállát.
- Ne aggódj, Iz, páran úgyis gipszben végezzük majd a nap végére!
Ettől egy kicsit jobb kedvre derült.
- Akkor péntek jó mindenkinek? - kérdezte Sheila, és kollektív bólogatás lett a válasz. - Tehát rá is térhetünk a legfontosabb témára... Danny , tényleg kavarátl Wanda Rogersszel szilveszterkor??
Danny fülig pirult és csak hebegett.
- Micsoda, ezt ki mondta? Ez... izé... magánügy!
- Carola Martina mondta összevont tesin - felelte Corny faarccal. . Tehát igaz vagy sem?
- Hát...na igen, volt valami... de semmi komoly. Nem szeretem őt, csak mérges voltam Mirjamra, féltékennyé akartam tenni vagy mi...de úgy látszik nem hatotta meg... Pedig én visszafogadnám, de hát még mindig össze-vissza kavargat azzal a kóró Ed O'Neil-lel!! - sopánkodott Danny.
- Danny-cicu, csak nem szerelmi bánat? - hülyült Bart.
- Fogd be, Nelson, csak mert neked sosincs szerencséd egy nőnél se, akármennyire is be van állva! - vágott vissza Dan.
- Hohohó! Csak egyszer... na jó, kétszer fordult elő!
- Csak nem vitáztok, bébikék? Fight, fight! - vigyorgott Denzel, és megdobta mindkét srácot sült krumplival
- Ajaj, kajacsata! Jobb ha lépünk! - szólt Sheila nevetve.
- Kérsz egy kis ketchupot a hajadba, Blossom? úgy hallottam remek hajkondicionáló! - röhögte Denzel.
- Majonéz vagy semmi a jelszavam! - röhögtem.

Bioszon Izzy-vel vagyunk egy csoportban. Cornelia erősebb csoportban van, Sheilának pedig spanyolja van.
Izzy meg én tisztára hipochonderek vagyunk: amikor a veséről tanultunk, egész nap pisilnünk kellett, mikor a szívről, infarktust éreztünk, az agynál pedig zúgott a fejünk. Ezen az órán végig felelések voltak, azt mi pedig folyton megússzuk. A taktikánk a következő: egy évben háromszor-négyszer kifogástalanul megtanulunk egy könnyebb anyagrészt, önként lefelelünk, és utána békén hagynak minket. És olyankor szabad a pálya!!
- Szegény Danny...szerintem tényleg szereti Mirjamot - mondta Izzy.
- Nehéz ügy a szerelem... én már csak tudom!
- Hah, biztos is! De Denzel nem is szólt  hozzád semmit... csak a végén amikor már "kajacsata" volt... Most ez azt jelenti, hogy megbékélt, vagy hogy mérges, vagy..?
- Témánál vagyunk - sóhajtottam. - Az ebédlőben tényleg nem mondott semmit, de míg sorban álltunk a kajáért, ő vetette fel ezt az egész korcsolya-dolgot. Mondjuk ez se személyes, de azért jobb a semminél.
- Ajj!! Én meg mit fogok csinálni a  kiment bokámmal? - sopánkodott.
- Hát, öhh nem tudom...
- Látod! Mehetek oda ülni. Nézni titeket, unatkozni közben meg irigykedni, Fuh, de nagy parti lesz - horkantott szarkasztikusan.
- Bart biztos szívesen odamegy majd melléd! - hülyéskedtem. De Iz komolyan elgondolkodott.
- Szerinted tetszek neki? Mert ma is mondott valamit a menzán... és szilveszterkor is, amikor te meg Denzel elmentetek, akkor izé... töltött nekem Fantát. Szerinted ez jelent valamit?
Majdnem felnevettem. - Nem tudom. Bart alapjában nagyon kedves srác, de szerintem biztos van esélyed nála.
- Jó lenne... tudod az annyira felnőttes érzés, vagy nem is tudom - mosolygott.

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Na végre, h meg jött a feji!:D Már vártam!:D
    Jaaaj nagyon remélem, hogy Izzy és Bart összejönnek!*.* De jó is lenne!:D Én eltudnám őket képzelni!:D
    Örülök, hogy ilyen hosszú lett a feji!:)

    Már várom a kövit!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Ja és azt lefelejtettem, hogy vár rád nálam pár díj!:D;)

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!!!
    Azt hittem már soha nem jössz vissza közénk! Amikor csak tudtam, bekukkantottam ide, és mindig azzal a ténnyel kellett szembesülnöm, hogy nincs semmi életjel...nah ennyit a számonkérésből :D Úgy örülök, hogy végre megjött, de megérte várni! Szegény Izzy...:( Áhh de a kedvencem: "Szerinted tetszek neki? Mert ma is mondott valamit a menzán... és szilveszterkor is, amikor te meg Denzel elmentetek, akkor izé... töltött nekem Fantát."
    Nah hát röviden imádom a lányt! :D Gyorsan a következőt!! :D
    Puszi
    Detty

    VálaszTörlés