Mi zajlik egy 15 éves lány életében, aki a világ egyik legnyüzsgőbb városában él, a városban, amely sosem alszik?

2011. március 21., hétfő

6. Bonyolódik a helyzet

Sziasztok! jaaj annyira örülök, hogy tetszik a blog! :) Nos nem is nagyon tudom mit fűzhetnék hozzá a következő kis részhez... hm... olvassátok el, és inkább fűzzetek hozzá TI!!! :D PUSZI


Odamentünk a konyhapulthoz és ittunk egy pohár Heineken-t.
Igazából nem akartam játszani a nagy drámát, mert ha belegondolunk, ez nem akkora tragédia. Még csak nem is vagyok szerelmes Robba! És végülis csak belehajtotta a fejét  a legjobb barátnőm ölébe... meg  azt mondta neki, hogy szereti... 
  De nem felejtsük el, hogy részeg volt!
 - Hm hm hm - hümmögte Cornelia.
 - Hmmmm - hümmögtem én is.
 - Nem lesz semmi köztük, ne aggódj.
 - Tudom, nem aggódok.
 - Látom!
 - Tényleg nem... ez csak... meglepett. Meg egy kicsit elkeserít. Annyi mindenkinek tetszik Sheila! Miért kell, hogy még Robnak is bejöjjön? - fakadtam ki.
 - Fpgd be! Tudod, mennyire utálom, amikor isteníted Sheilát! Te is érsz annyit, mint ő! És ilyenkor gondolj arra, hogy ugyanmár, kinek tetszik Shil?! - próbált felvidítani Corny.
 - Hát például Dave Diego-nak!
 - És akkor mi van? Ennyire kell neked Dave?
 - Hát... öö... nem. De mennyire jól néz ki! - válaszoltam.
 - Akkor meg? Ha nem vagy belé szerelmes, akkor ne érdekeljen!! Gondolj arra... téged bulikban sokkal többen megnéznek, mint Shilót! Például tavaly a SoHo-ban azon a bulin... hozzád többen odamentek! - próbálkozott Cornelia.
 - ÉS akkor NEKEM miért nem mondja senki, hogy "Szeretem Blossomot!" ? Hogy "gyere velem sétálni"? És azt mivel magyarázod, hogy én még nem smároltam?!
 - Nekem se mondja ezeket senki! - védekezett. 
 - De már smároltál!
 - És akkor mi van?? - kérdezett vissza indulatosan. - Amint látod, nem járok Carllosszal! Még csak nem is szoktam vele beszélgetni! Sőt... nem is jelölt be a Facebook-on :( - hajtotta le a fejét szomorúan Corny, és tényleg, őszintén szomorúnak tűnt. Megöleltem.
 - Jó, akkor hagyjuk abba a sopánkodást, és inkább élvezzük a bulit! - javasoltam.


 Pár perc múlva Izzy is csatlakozott hozzánk., és hármasban táncoltunk a Barbra Streisand-ra. :)
  - Lett valami előrehaladás Robbal és Sheilával? - kérdeztem.
  - Hát, Rob átrakta a fejét Sheila seggéhez :P És aztán odament Pru és Julie meg a pasijaik, és Sheila most velük beszélget, de én nem ismerem őket, és nem tudtam beleszólni a beszélgetésbe, ezért eljöttem, és Barbra Streisand!! - kiáltotta Iz énekelve.
 Pru és Julie egyébként eggyel felettünk járnak, és idén Sheila meg én jóban lettünk velük.
Ha Pruék ott vannak, akkor Rob biztos nem fog rányomulni jobban Shilre - okoskodtam.
 A gondolataimból az zökkentett ki, hogy Izzy véletlenül kivert egy poharat egy gyanútlanul felénk haladó srác kezéből.
 - Jaj, basszus! Bocsánat, ne haragudj! Mekkora egy béna vagyok! - pirult el Izzy, és lehajolt felszedni a poharat.
 A srác csak kedvesen mosolygott.
 - Semmi gond, nem baj!
Mikor elment, Iz mámorosan tekintett ránk.
 - Ó, de aranyos! Kár, hogy nem ismerem!
 - Szerintem egy kis ló-beütése volt - mondta Cornelia pesszimistán.
Röhögtünk. 
 - Hát miért nem kérdezted meg a nevét? - kérdeztem.
 - Nem tudom...amikor rám nézett, teljesen lefagytam... mint amikor Krushres-t ettem a KFC-ben. Semmi se jutott eszembe!
***
 Amikor visszamentünk a kanapéhoz, Rob még mindig ott feküdt Sheila háta mögött. Igen, a fenekénél :D Csak reméltem, hogy alszik.
   Sheila, Pru, Julie, valamint Mutt és Lionel (Pruék osztálytársai) épp nevettek valamin.
 - Szia Blossom! - üdvözölt Pru.
 - Hellóka, miről folyik a szó? - kérdeztem.
 - Ja, csak engem szívatnak, amiért dagadt vagyok! - röhögte Lionel.
És tényleg az :D
 - Lionel kábé egymillió szinonímát tud a dagadtra! - nevetgélt Julie.
 - Mint például a gömbölyű? - kérdeztem.
 - Jaja, vagy éppen... ünnepien telt! - így Lionel, és persze mindenki röhögésben tört ki.
Ekkor Rob kikászálódott Sheila mögül, és elment valahová. Aminek személy szerint örültem, és reméltem, hogy nem is jön vissza!
 Jól van, nem akarok önző lenni...de az vagyok!
 - Mi volt ez? - kérdezte Pru Sheilát.
 - Hát, Rob eléggé berúgott, és ölelgetett, meg azt mondta, hogy szeret , meg ilyesmi - magyarázta Sheila.
  - Biztos tetszel neki! - így Pru.
  - Tudom, de én nem akarok tőle semmi olyat.
Na ne, én ezt nem hallgatom! Leültem egy másik fotelbe Corneliával. Ott ült pár méterre Dominic Smiths pár haverjával. Dom két évvel idősebb, és van barátnője, de akkor is.. aww! :D
 Nem is néztek ránk, én eg olyan kívülállónak éreztem magam. Azt mondtam Cornynak:
 - Tegyünk úgy, mintha beszélgetnénk!
És úgy tettünk. Vagyis néha felnevettünk, miközben olyasmiket sustorogtunk: sssmgmhaarra.. szóval semmi értelmes dologra ne gondoljatok :D
 A fél szememet azért Sheiláékon tartottam, így láttam, hogy Rob visszament a kanapéhoz, és tisztán hallottam, hogy azt mondja Sheilának:
 - Gyere ki velem!
Sheila kicsit zavartan tekintett körbe. Ránk is nézett, én meg meglepetésemben csak annyit mondtam: - Menj.
 Arra persze nem gondoltam, hogy  tényleg el is megy Robbal...


Kíváncsi vagyok, hogy tetszett a feji! Kommentben írjátok le ;D A következő hamarosan jön!

3 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Drága hölgyem!! Ezt mégis, hogy gondolja?? :D Folytatást!!:D Sajnálattal kell közölnöm, hogy rá kell szoknod a hosszabb fejezetek írására, mert én, Detty, parasztfelkelést fogok kezdeményezni és ásóval, kapával fogok lázadni Királynőnk ellen!! :D:D:D Még mindig csak egy szó lebeg a szemeim előtt: MÉG!!
    Nagyon tetszett, és imádom az összes csajszit, kiváltképp Izzy-t! És persze Blossom az akivel a leginkább hasonulni tudok. :D
    Nah kérem szépen a mihamarabbi következő fejezetet! ÁMEN! :D
    Puszi
    Detty (túlpörgött Detty) :D

    VálaszTörlés
  2. Drága hölgyem!
    Hát ezen a kis kommenten nagyon nagyon nevettem:D
    És őszintén várom a parasztfelkelést!!
    Nagyon nagyon örülök, hogy ennyire tetszik a blogom! Nem is igazán tudom felfogni... óóóh!
    Én pedig nagyon imádom írni, már a harmadik füzetet kezdtem és Olaszországban fognak nyaralni és ááááá...
    De nem lövöm le a poénokat ;D
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon jó volt!:) Ajj de Blossom mikor lesz már végre boldog?:( Én a helyében már tökre ki lennék lelkileg, ha a legjobb barátnőmre ennyire tapadnának a srácok, főleg azok akik nekem tetszenek!:S
    Na olvasom is tovább!:)

    Puszi

    VálaszTörlés