Mi zajlik egy 15 éves lány életében, aki a világ egyik legnyüzsgőbb városában él, a városban, amely sosem alszik?

2011. március 15., kedd

4. Csóktapasztalatok

Helló emberek! :) Most korán jön a  friss. Megszállt az ihlet! :D Öt nap alatt két füzetet írtam tele, aminek személy szerint nagyon örülök!! És ráadásul nagyon sok komment is érkezett, aminek meg még jobban örülök! Jaj emberek... megölelnélek titeket!!!:D Ráadásul díjakat is kaptam!!!:D Hey nektek is nagy nagy köszönet! Na de gyorsan befejezem a dumálást. Ez a fejezet még nem olyan érdekes, és bocs ha elég rövidke. Sőt EXTRA rövid amiért tényleg tényleg bocsánat! Ígérem, hogy a kövi már hosszabb lesz! :( De már a következőkben beindul a sztori jobban! Élvezzétek :) Kommentálni ér!!!



- Egyébként ne várjatok túl sokat az első csóktól - mondta Sheila.
Neki már van tapasztalata, tavaly két fiúval is járt.
 - Hiszen ez csak... egy csók!:) - tette hozzá mosolyogva.
 - Ez nem igaz! Biztosan.. fantasztikus! - pirult el Izzy.
 - Hát igen... eléggé... jó :$ - így Cornelia.
Ő idén ősszel, egy iskolai bulin smárolt először, ráadásul egy igen jó pasival, Carlossal, aki ráadásul tizenegyedikes!
 - Nagyon kellemes érzés - folytatta Corny.
 - De mégis hogy megy? Vagyis ööö... milyen volt? Úgy értem, izé... - hebegtem zavartan.
 - ... nyeves? :D - fejezte be a mondatot Izzy.
Erre mindannyian nevetni kezdtünk.
 - Hát igen. Az is volt - vallotta be Corny. - Eleinte még tudjátok nem, de aztán igen.
 - Na és milyen volt? Milyen érzés?
 - Hát, öhm... furcsa...
 - Na és letapizott? - kérdezte Izzy.
Megint nevetni kezdtünk.
 - Hát igen... megfogta... a... seggemet :P - vallotta be Corny.
 - Most miért - védekezett Izzy -, csak kellett valahova tennie a kezét!!:P
Ettől még jobban szakadtunk.
 - Ha smárolni fogtok, készüljetek fel, hogy minden pasi fogja a seggeteket - csatlakozott Sheila is a kis beszélgetéshez.
 - Te jóóóó ég! - röhögtünk fel Izzyvel.
 - Persze attól is függ, hogy hogyan történik - folytatta Sheila. - Mikor Christensennel először smároltunk, akkor ültünk. Szóval akkor a vállaimon keresztül átölelt. De amikor állva csókolóztunk... na igen, akkor automatikusan a fenekemre tette a kezét.
   Nevetés. 
 - Úgy tűnik, ez amolyan titkos férfiszövetség. "Ha smárolsz, tedd a kezed a csaj fenekére" - hülyéskedtem.
 - Na és a lány hova tegye a kezét? - érdeklődött Izzy.
Cornelia azt mondta, hogy ő átölelte Carlost, Sheila pedig vagy átölelte, vagy a hajukban túrt.
 Amikor hét előtt elkezdtünk szedelődzködni, azt mondtam Izzynek:
 - Olyan bonyolult ez a csók dolog! Néha arra gondolok, biztos akarom ezt? Mármint persze akarom... csak annyi szabály van! Mi van ha béna leszek, vagy megfeledkezek valamiről?
 - Hát, ez persze benne van a pakliban. De ezért jó, hogy itt van nekünk Shil meg Corny, akik már úgymond tapasztaltak. A segítségükkel minden eshetőségre felkészülhetünk:) - válaszolta mosolyogva a barátnőm.
  - De végülis ez a jó az egészben nem? - csatlakoztam. - Hogy sose tudhatjuk, mi sül ki belőle... de végül így is, úgy is jó lesz! :)

Tényleg bocsánatot kérek a rövidség miatt, de a következőkben már lényegesen hosszab fejezetekre számíthattok!:)

3 megjegyzés:

  1. szió!!
    Első komizó!! :D
    Nagyon rövid, de nagyon jó!! Annyit nevettem rajtuk, sőt még tanultam is XD Klassz volt nagyon és imádom Izzy-t!! :D
    Siess a kövivel!
    Puszi
    Detty

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon tetszett a feji, és hogy ennyire izgulnak az első csók miatt! Főleg a nyelves!:D
    Hát igen, én is izgultam, de hát ez van!:D
    Tényleg rövid lett, de nem baj, jó volt így, persze azért remélem a kövi sokkal hosszabb lesz!:)
    Már várom!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszett!:)
    Na igen, Izzy nekem is az egyik nagy kedvencem! Az egyik barátnőmről mintáztam, akitől aztán lehet tanulni... Khemm. na jó nem :D
    És persze hogy izgulnak az első csók miatt:D Midneki izgul, nem?:)
    Puszi<3

    VálaszTörlés