Mi zajlik egy 15 éves lány életében, aki a világ egyik legnyüzsgőbb városában él, a városban, amely sosem alszik?

2011. március 11., péntek

3. Készülődés

Sziasztok lányok!:) Jaaj, nagyon bocsi a kihagyásért :(( De újrakezdem a történetet, remélem még kíváncsiak vagytok rá és fogjátok olvasni. Ha emlékeztek még (valószínűleg nem,ezért) leírom mi történt (nem sok minden :D ) Szóval Blossom és a legjobb barátnője, Sheila megbeszélték,hogy másnap - szilveszterkor - mi lesz a program. És öö.. ennyi XD
Szóval most a szilveszteri készülődés eseményeit szeretném leírni :D Vagyis nem szeretném,hanem írom le... na mindegy befogom és írok :P

  Úgy számítottam, hogy kábé másfél órára van szükségem, hogy tip-top legyek a bulira.
Apa már délután háromkor elment otthonról, nagyon elfoglaltnak ígérkezett az estéje, mert az étteremben kellett dolgoznia - ugyanis egy társaság kibérelte azt az új év ünnepére.
 Bertha és Alex kábé fél órája, vagyis úgy fél ötkor mentek el Bertha egyik barátnőjéhez New Jersey-be, akinek van egy Alexszel egyidős kislánya.
 Gary pedig már tegnap este elment, és az éjjelt a barátnőjénél, Charlotte-nál töltötte, akinél ma este a szilveszteri bulit fogják tartani.
 Szóval enyém volt a ház, így maradt időm készülődni :) Először alapos zuhany, feketeribizlis tusfürdővel. Majd következett a neheze: öltözködés és smink ! :D


 Jó hangosan bekapcsoltam az MTV-t, és hallgattam a Top 100 of 2010-et max hangerőn, hogy egy kis "ízelítőt kapjak a bulihoz":) Lady Gaga és Beyoncé közös számára őrült ugrálásba kezdtem, amit abba is hagytam gyorsan (nem akartam leizzadni:P)
 A ruhámat már jó előre kiválasztottam: egy barna tűpettyes felsőt csőfarmerrel és bokacsizmával.    A hajamat kivasaltam, a szememet pedig spiráloztam (mivel egyéb szemfestési eszközök használatához nem értek :P).
 Épp a   Miss Sporty szájfényem kupakját csavartam le, amikor megszólalt a mobilom.

 -Hola, amiga, ¿estás listo para divertirte? - kiabálta Sheila spanyolul.
 - Holá, Sheila, épp készülődök! :)

 - Remek, remek, mondhatni gran! - nevette. - Cornelia már itt van, Izzy nemsokára befut, úgyhogy kapkodd magad, és ha elkészültél, hozd a hálózsákod és gyere! - utasított.
   Kábé húsz perc múlva értem oda (mivel egy taxi se volt szabad :S)
Amint beléptem Sheiláék lakásában, három bolond barátnőm fogadott :D
  - Feliz Año Nuevo!! - tülkölte Sheila egy újévi trombitával. Izzy és Corny mögötte álltak és tangóztak. Elnevettem magam.
 - Hoj, hoj, nem normálisak! - kiáltottam, és beálltam Sheila mellé tangózni :D
 - Nem lehetne kicsit halkabban? - kiáltott ki Valeria, Shilo nővére a szobájából. Shil csak a szemeit forgatta.
 - Ne is törődjetek vele, gyerünk a szobámba! - legyintett. Leültünk az ágyára és bekapcsoltuk a VH1-t.
 - Annyira izgulok!! - fakadt ki Izzy.
 - Mert? - nézett rá meglepetten Corny. - Máskor is voltunk már Denzelnél buliban!
 - Tudom, de ez most más lesz! Tuti! Most történni fog valami.. jó :D
 - Jó alatt arra gondolsz, hogy smárolni fogsz? - kérdeztem mosolyogva.
 - Hát, izé.. igen! :P - nevettünk.
 - Azért izgulsz, mert reméled, hogy egy dolog, ami nem is biztos, hogy megtörténik, meg fog történni? :D - röhögte Sheila.
 - Hát, igen, mert.. még sose és... nem tudom, hogy kell... - szégyenkezett Iz.
 - Jaj, Izzu, én se csókolóztam még, de ez nem olyan nagy tragédia - öleltem meg.
 - Megtanítsunk?:D - röhögte Shil és Corny.
 - Kérlek :P - legyintett Izzy kioktatóan.
Cornelia a kezünkbe nyomott egy-egy párnát.  - Képzeljétek azt, hogy ez egy fiú!
 - De hát ez tényleg egy fiú, mert Johnny Depp arca van rányomtatva! - nevettem.
 - Teszed le azonnal!! - vette ki röhögve a párnát a kezemből Sheila. - Nehogy összenyálazzátok nekem a kedvenc párnáimat! :P
  
Ha kérhetek, kérhetek komikat? :3 
Ígérem most nem fogok ennyit késni!!! Csóók

8 megjegyzés:

  1. Júúj olyan jó hogy meignt újrakezdted *.*
    Olyan vicces ahogy a csókról beszélgetnek^^
    tökre xeretem a sztorit és juj olyan jóó hihi :D
    puXX <333

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon jóó <3

    VálaszTörlés
  3. Szió!
    Úúúú nekem nagyon tetszik!!! :D Tényleg nagyon vicces volt a csókos rész. ÁÁ :D De az egész az volt egyébként. Nagyon jó! A spanyolos rész pedig pluszpontot kap!!:D Remélem hamar hozod a következő fejezetet!!!
    Puszi
    Detty

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Nagyon tetszett a feji, bár kissé rövidke lett!:(
    Remélem tényleg hamar jön majd a kövi feji!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Igen, bocsánat a rövidség miatt!:(
    De az elkövetkező részek kb. ilyen hosszúságúak lesznek bocsi:(

    VálaszTörlés
  6. Szia megint!:D

    Mivel nincs itt a blogodon chat, ezért ide írom, h meglepi nálam!;)

    Puszi

    VálaszTörlés