Mi zajlik egy 15 éves lány életében, aki a világ egyik legnyüzsgőbb városában él, a városban, amely sosem alszik?

2011. március 2., szerda

Vége

Sziasztok.
Úgy döntöttem, bezárom a blogot. Most van ennél jobb dolgom is egyrészt. Másrészt az utolsó fejezethez is csak egy kommentár érkezett...
Nekem ez már sajnos nem éri meg. Jó lett volna végigvinni a sztorit, de mindegy. Lehet, hogy még visszatérek ha lesz hozzá kedvem vagy időm vagy energiám , de most egy időre stop van.
Akik hű olvasóim voltak, azoknak köszönöm szépen! ♥
Szasza

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Kár, h abba hagyod!:( Pedig nagyon tetszett az első és második történeted is. Bocsánat, h nem írtam komit az utóbbihoz, de elég elfoglalt voltam, és még csak most reggel olvastam el! Remélem, azért, ha nem is most, de később folytatni fogod!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon sajnálom, hogy abbahagyod!! Pedig nagyon tetszett! Remélem, hogy hamarosan folytatod, mert lesz kedved hozzá! :)
    Puszi
    Detty

    VálaszTörlés