Mi zajlik egy 15 éves lány életében, aki a világ egyik legnyüzsgőbb városában él, a városban, amely sosem alszik?

2011. február 11., péntek

2. Tervezgetés

sziasztok:) örülök,hogy tetszett az új történet! Itt a második fejezet:)

 Lerobogtam a lépcsőházból.
Az utcán elég hideg volt, úgyhogy szorosabbra húztam a kabátomat. Az utcán szokás szerint elég nagy volt a forgalom, ezért úgy döntöttem, nem fogok taxit, hanem sétálok. Az a két háztömbnyi távolság nem árt meg.
  A boltok kirakataiból még nem tűntek el teljesen a karácsonyi díszek, de már sok helyen láttam újévi kalapokat, meg maszkokat, tűzijátékokat.
 Sheiláék a Gramecy Park másik végében laktak, egy olyasmi házban, mint a miénk.
Amint felrobogtam hozzájuk, megcsapta a fülemet a nővére, Valeria és az anyukájuk, Magdalena veszekedése.
 - ¿Mamá, usted no vio mi espiral de pestaña?
 - ¿Lo buscó usted ya en el armario de cuarto de baño?
 - ¡Sí, y él no está allí!!!
- hallottam a spanyol szavakat.
Elmosolyodtam.
 Mivel már régóta tanulok spanyolul a suliban, sok dolgot megértettem, de Magdalena olyan gyorsan hadart, hogy az ő mondatait nem tisztán hallottam.
 - Huhh szia  - nyitott ajtót Sheila. - Régóta vársz?
 - Nem,nem, csak most értem ide és kicsit belehallgattam Valeria meg anyud veszekedésébe - mosolyogtam.
 - Jajj, mondtam már nekik, hogy fogják be...állandóan vitatkoznak minden hülyeségen! - csóválta meg a fejét Shil. - De ne ácsorogj az ajtó előtt,gyere be!
 Beléptem a lakásba. Az egész berendezés a család Mexikóból hozott cuccaival volt tele: szobrocskákkal, képekkel, szőnyegekkel.
 - Holá, Blossom. Hogy csinálod? - kérdezte Magdalena kedvesen. Már több mint húsz éve élnek New Yorkban, de se ő, se Sheiláék apja nem beszél tökéletesen angolul :D
 - Szia Magdalena, jól vagyok:) - válaszoltam.
Magdalena erős alkatú, tipikus latin nő: sötét bőr, fekete haj, erős szemöldök, és látszik a szeretet az arcán:)
 Valeria, Sheila 17 éves nővére is nagyon hasonlít az anyjára, és nagyon csinos arca van.
 - Gyere a szobámba. Denzel hívott a szilveszter miatt, úgyhogy kéne beszélnünk. Amúgy anya sütött churrost! - hadarta Sheila. (egy mexikói desszert)
 A szüleivel ellentétben ő és a nővére, valamint a bátyjuk, Carlos (aki 21 éves volt és már nem otthon lakott) tökéletesen beszéltek angolul és spanyolul is.
 Barátnőm szobája tele volt mindenféle poszterrel, DVD-kkel és CD-kkel. Leültem az ágyára, és rátekintettem a felettem mosolygó Zac Efronra. :P Míg Shil hozott egy tál churrost, a kigyúrt, kockahasú celebpasikat bámultam. (fura módon csak félmeztelen férfiak voltak a plafonon és a falakon :P )
 - Szóval szilveszter? - kérdeztem, mikor visszajött. Kezembe vettem egy hosszú sütit, és elropogtattam. Mennyei!:D
 - Jaja. Denzel hívott, hogy nála lesz a buli.
Denzel kábé a legjobb fiúbarátunk, a suli kosárcsapatában játszik, izmos, fekete srác. Nagyon jófej, sokat lehet vele hülyéskedni.
 - Király, nekik jó nagy házuk van - viccelődtem.
Denzelék a Lower East Side-on laktak, a Clinton Streeten, egy jóval nagyobb lakásban, mint amiben mi vagy a Santos-család.
 - És kik lennének ott? - kérdeztem.
 - Hát...gondolom, te, én, Izzy, Whoopi, Liam, Rob, Cornelia, Danny, a kosaras haverjai, meg még ki tudja... - sorolta.
 Izzy jó barátnőm, amolyan szerencsétlenke, de a szíve hatalmas. Csinos csaj, mégse volt még soha pasija, amit se ő, se mi nem értünk :S
 Whoopi tipikus pompom-lány, gyönyörű, szőke, intrikus - mégis jó barátnőnk:D
Liam az ó pasija, az úszócsapat kapitánya, és hát mit ne mondjak... aww! :D
 Rob Hammermoon... ó! :$ Ő titkon mindig is nagyon bejött nekem, általánosban osztálytársak voltunk, de a gimiben átkerült másik osztályba. Azóta nem nagyon beszélünk, de mégis olyan kis cuki! :P
 Cornelia komoly lány, tanulósabb nálunk, de ha elengedi magát, nagyon hülye tud lenni. Ő az egyik legbizalmasabb barátnőm:)
 Danny pedig Denzel legjobb barátja, és amúgy velünk is jóban van.
 - Jól hangzik! Biztos lesznek még ott páran a nagy "brigádból" - mosolyogtam. Denzelnek ugyanis elég kiterjedt baráti köre van, amellyel szeret menősködni. Rendes emberekkel van jóban, és néhány bulin beszéltem is velük, akkor szimpatikusnak tűnt mindegyikük.
 - Arra gondoltam, hogy utána ittaludhatnál - mondta Sheila. - Mert akkor apudéknak sem kéne aggódniuk amiatt, hogy mikor érsz haza, satöbbi.
 - Persze, jó ötlet. Apának úgyis be kell mennie dolgozni, mert valami társaság kibérelte a helyet. Berth meg Alex átmennek valami barűtjukhoz, Gary meg gondolom megy a maga körével - magyaráztam.
 - Na, akkor ennyi! - csapta össze a kezét vidáman Sheila.
 - Wáá, msot már tökre izgatott lettem. Parti lesz - daloltam hülyéskedve.
 - Tudom! Én is :D - nevetett Shil. - Holnap átjössz öt körül, smineklünk, felöltözünk, aztán találkozunk Izzyvel meg Cornyval és metróval fogunk lemenni.
 - Whoopi meg a többiek? - kérdeztem.
 - Whoops Liammel jön, Rob meg szerintem már egyből Denzelhez. Ők közel laknak egymáshoz úgyis, Bowery közelebb van Denzékhez, mint  Murray Hill. - magyarázta Shil.
 - Huh. Néha olyan rossz,hogy mindenkinek van társa, csak nekem nem! - fakadtam ki. - Most én is mehetnék a top pasimmal, mint Whoopi!
 Sheila rosszallóan nézett.
 - Ne kezdd megint az önsajnálást! Nekem sincs barátom ,Izzynek se meg Corneliának se! - oktatott ki.
 - Tudom, tudom, de rád csomóan hajtanak, rám meg senki! - nyavajogtam.
 - Jajj... három fiú hajt rám, de én egyikkel se akarok összejönni! Abból kettő tök nyomi, a harmadik meg... hát jó, Dave jól néz ki, de nem érzek úgy iránta...
 Hát igen. Az egyik nagy szívfájdalmam! :D Hogy Dave Diego is Sheilára hajt. Aki amúgy irtó jól néz ki, kreolos bőre van (puerto ricói) , fehér fogai, kék szeme... és engem természetesen csak köszönőviszonynak tart, míg Sheilának folyton írkál MSN-en, minden képét kedveli facebook-on, és "Nem jönnél el velem sétálni?"-üzenetekkel bombázza. :S
 Rám meg csak Gary egyik haverja hajt, aki 21 éves... ráadásul ő kábé mindenkire aki nőnemű :/
 - Tudom ,tudom, de igazából nekem csak a tudat kéne, hogy kellek valakinek - védtem magam. 
 - Megértelek, de hidd el, nincs ebben semmi jó... Nekem is elég kín, hogy Dave-et folyton visszautasítom ,mert tudom,hogy ezzel tökre megbántom - csóválta  a fejét.
 - Inkább az legyen  a bajom, hogy vissza kell utasítanom az "udvarlóimat", mint hogy egyáltalán nem tetszek senkinek! - sajnálkoztam. 
 - Ez olyan hülye duma!! A klubokban is hozzád mennek oda legtöbben, és egy csomó fiú tökre megbámul! Csak te meg betoji vagy hagyni magad nekik!
 - Nem is fogom hagyni magam tökidegeneknek! Meg amúgy is csak a nyomik jönnek oda!
 - Jajj, nem nyomik! A múltkori buliban is egy tök jó csávó odament hozzád, te meg egy "helló"-val elhúztál - mosolygott Sheila.
 - Az más. Akkor rossz napom volt, nem volt kedvem semmi akcióhoz - védtem magam.
Shil szemöldökét felhúzva rám tekintett.
 -Akkor meg ne nekem nyavalyogj - lökött oldalba viccesen. - Ha nagyon akarnád, ilyen alakkal plusz fejjel bárkit megkaphatnál.
 - Hahh, hát nem bárkit... - sóhajtottam fel.


köszi, hogy elolvastátok! :D kommentálljatok ha tetszett, ha nem! Mindenféle vélemény érdekel!! Mellékelek néhány képet az említett emberekről (akiről nem raktam ide képet, azt a blog főoldalán a jobb sávban megtaláljátok:D)


                                       Liam, Whoopi pasija                                  
 
                                                                       Danny, Denzel legjobb haverja

3 megjegyzés:

  1. Szió!!
    Első hozzászóló cím az enyém!:)
    Nagyon tetszett ismét! Roppant kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a bulin. :P Remélem Blossom bepasizik...vagy Sheilla húúú van egy-két ötletem :D
    Remélem hamar hozod a frisst!! :)
    Puszi
    Detty

    VálaszTörlés
  2. Van egy-két ötleted? Hmm.. velem is megoszthatnád;D
    de tényleg! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon tetszett ez a feji is!:D Kár, h befejezed, de remélem hamar meggondolod magad!:D
    Sokkal jobban tetszik, mint a Gossip Girls-ös történeted, persze az is tetszett, de ez jobban!:)
    Türelmetlenül várom a folytatást!:)

    Puszi

    VálaszTörlés