Mi zajlik egy 15 éves lány életében, aki a világ egyik legnyüzsgőbb városában él, a városban, amely sosem alszik?

2011. március 5., szombat

FOLYTATOM

Sziasztok!!!
Úgy döntöttem, folytatni fogom a blogomat!! Ne haragudjatok, volt egy kis megingásom, de végülis rájöttem, hogy ez a blog KELL nekem, mert állandóan hívogat, és azt mondja : ÍRJ ENGEM!! TUDOD, HOGY  EZT AKAROD!! :P

Szóval folytatni fogjuk Sheila és Blossom sztoriját, ott ahol abbahagytuk!:D
A következő fejezet jövő hét szombaton várható!
A téma pedig a Szilveszteri buli lesz! :)


Köszönöm a biztatásokat, és a fantasztikus olvasóimat!♥

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Örülök neki, h folytatod!:) Már várom a kövi fejit!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Juppííííííí!! Nagyon örülök a döntésednek!! :D Tudtam, hogy nem hagysz cserben minket!! Az az érzés mikor beszél hozzád a történeted, ismerős számomra is!! :D Egy csomószor eldöntöm, hogy abbahagyom az írást, de mikor már odáig jutok, hogy értesíteném erről az olvasóimat, egyszerűen csak el kezd kérlelni a történetem, hogy NE! :D Bocsi, hogy lopom az időd a dilijeimmel, de jól esett leírni.
    Egy szó, mint száz: ÉLJEN ZOEY!! :D
    Puszi
    Detty

    VálaszTörlés
  3. Semmi gond, sőt örülök is neki, legalább lesz kinek írni a baromságaimat :)

    VálaszTörlés