Mi zajlik egy 15 éves lány életében, aki a világ egyik legnyüzsgőbb városában él, a városban, amely sosem alszik?

2011. január 17., hétfő

9. Forgatás

Sziasztok! Itt is a következő rész:) Az az igazság hogy mostanában nem nagyon éreztem kedvet az íráshoz, illetve na jó ez így nem teljesen igaz, de ahhoz nem hogy ilyen kitalált történetet írjak.:D Szóval nem mindig lesznek ilyen "filmes" gördülékeny részek. Most ezt nem tudom jobban leírni :P De mindegy, most akkor jöjjön a sztori:D

 Kiléptünk Juicy lakókocsijából, és megcsapott a hideg levegő.
A ránk aggatott cuccok ugyan menők voltak, de túl lengék, és a new york-i hideg ellen nem védtek :P 
 - Húzzunk bele, megfagyok! - mondtam.
Összehúztuk a vagány kabátjainkat és futólépésben elindultunk a sarkon lévő áruházig,ahol a forgatás folyt.
- Annyira hihetetlen, nem? - kérdezte Sheila meglepetten. - Ilyen faja cuccok!! És hűű, Juicy meg Icey olyan menők, nem? 
 - Tényleg nagyon klassz! Mint egy álom! :)
A forgatási helyszínen fel voltak állítva a kamerák, fényszórók, ott ült a három rendező és még ki tudja milyen stábtagok a felállított székekben.
 - Hát itt is vagytok! - csapta össze a kezét Mark. - Látom Juicy megint nem végzett fércmunkát! - nézett végig rajtunk.
 Egy nő jött oda, és illedelmesen kezet fogott. - Sziasztok, Sharon Milder vagyok, a speciális vezető. Most vagytok itt először ugye? Gyorsan elmondom , mi a dolgotok, aztán indul a felvétel.
 Csak kapkodtuk a fejünket, hű, gyorsan belekerültünk az események sűrűjébe! :D
Sharon elmondta, miket kell tennünk. A dolgunk elég hétköznapi tevékenységekből állt: válogassunk a ruhák között, próbáljunk fel néhány darabot, beszélgessünk, menjünk oda a pénztárhoz, ilyesmik. Szóval viselkedjünk úgy, mintha egy átlag vásárláson volnánk. Egy a lényeg, ne foglalkozzunk a színészekkel, ne bámuljuk őket feltűnően, ne fotózzuk őket, stb.
 Miután bólintottunk, felküldtek az áruházba.
Csak lestünk, a hatalmas luxus, a kreációk olyan gyönyörűek voltak ! :) Mondjuk már párszor jártunk itt, de most különösen lenyűgözött, hogy a DKNY-cuccok mellett ott állt Blake és Penn, néhány sminkes társaságában.
 - Sziasztok - köszöntötte őket Sheila vidáman. Blake-et éppen sminkelték, de Penn barátságosan odajött.
 - Hű, jól megcsináltak titeket! - ugratott. - Öt perc múlva kezdünk. Tudjátok mit kell tenni?
 - Persze, egy hölgy elmagyarázta - feleltem.
Penn mosolygott. - Egy hölgy :D - röhögte.
 Egy kicsit elpirultam . - Jól van már! 
Egy kockás kabátos férfi jött oda, és Pennhez szólt: - Készüljetek, két perc múlva kezdünk. Fogalljátok el a helyeteket, Blake, te menj be a próbafülkében, te meg - bólintott Pennre - várakozz a fülke előtt. Ti - szólt hozzánk - menjetek egy kicsit odébb vagy az egyik próbafülkébe, ok?
 Bólintottunk. Sheila odament a fogasokhoz válogatni, én meg egy másik kupachoz, ami pólókból épült piramis volt.
 - És három, kettő - egy! - kiáltotta a kockás férfi. Kigyulladtak a fényszórók, a kamerák bekapcsolódtak, mindenki elfoglalta a helyét.
 Mellettem két lány állt, és teljes lelki nyugalommal beszélgettek. Ellenben én, akinek remegett a keze, miközben egy pöttyös felsőt odébb raktam.
 - Helló - szóltam hozzájuk félénken.
Az egyiknek barna haja volt  és kreolos bőre, a másik pedig szőke volt, alacsony. - Szia - köszönt a barna. - Audrina vagyok. Te?
 - Blossom.
 - Jó neved van - így a szőke - Én Penny vagyok.
Sheila, látván, hogy dumálok, odajött hozzánk. - Helló, miujság?
 A lányok neki is bemutatkoztak. - Ez az első napunk, nagyon izgulunk - magyaráztam.
Audrina furán nézett rám. - Az hogy lehet?
 - Hát, hogy most kaptam szerepet - magyaráztam.
 - Hű, akkor kezdő vagy? Király - nevetett Penny. - Én is izgultam az első szerepemnél, de sajnos úgy elcsesztem, hogy mostantól csak statiszta lehetek - kuncogta. - Apunak köszönhetem ezt is, mert megfizeti az ügynökséget :D
 Most Sheila meg én néztünk furán. - Ügynökség?: O
- Igen, mi a Fair Diares-nél vagyunk. Ti? 
 - Hát, mi suliban - szégyenkezett Sheila.
 - Hű , az klassz, akkor ez a vizsgaszerepetek? - kérdezte Audrina.
 - Nem. Rendes suliban úgy értem.
A lányok szálya szabályos O alakot vett fel. - De akkor mit kerestek itt??
 Elmagyaráztuk nekik az egész sztorit, persze azt is, hogy igazából semmi baja nem volt Sheilának, csak szeretett volna találkozni a srácokkal. :)
 Penny elképedt. - Ha olyan jól játszottad a beteget, hogy még az orvos se jött rá, tényleg jó színésznő vagy! -  dicsérte.
 - Komolyan? - büszkélkedett Sheila.
A forgatás egy óráig tartott. Kiválasztottam egy nagyon szép, elegáns Chanel ruhát, rózsákkal, amit végül ingyen megkaptam. Közben sokat dumáltunk Audrinával és Pennyvel. Kiderült, hogy tök jófejek:) Audrina Queens-ben lakott, amin eléggé meglepődtünk (az ugyanis a nyomornegyed :/ ) , de elmesélte, hogy pár éve az utcán egy modell-ügynökség menedzsere fedezte fel. Pár magazinban volt róla fotósorozat, aztán kapott pár kisebb szerepet, de nem színésznőnek termett, szóval úgy járt mint Penny - csak statisztamunkákra kérték fel. :( Összeismerkedett egy csomó emberrel, és a kapcsoltai révén most már az egész családjával átköltözhettek Manhattan-be. :)
 Olyan átéléssel mesélte a régi sztorikat, például hogy az utcájukban egy csomó drogdíler meg prosti lakott, és kislányként alig mert hazamenni a suliból, többször megverték és ellopták a néhány dollár aprópénzét - hogy kicsordult a könnyem :(
 Amikor megszólalt az - ÉS ENNYI! - felkiáltás, szomorúan hagytuk abba a beszélgetést.
 - Megadjátok a számotokat? - kérte Penny.
Miután telószámot cseréltünk, odajött hozzánk Blake.
  - Na pattanjatok lányok, indul a limó-turizmus!! 


bocsi hogy ilyen hirtelen lett vége, de különangolra kell mennem :P majd este folytatom. puszi! :)♥

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett :D:D Tök jó, hogy csak ennyi a dolguk ezt én is szívesen csinálnám xD Remélem majd kapnak nagyobb szerepet is és a fiúk elmennek a szalagavatóra :P ÁÁÁ Nagyon várom a kövit :))
    Pussz Szasza

    VálaszTörlés
  2. Az még a jövő zenéje:D
    Nem találom ki előre a fejiket, csak ahogy jön:) köszi!♥

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁ esküszöm írta komit! Halvány lila gőzöm sincs, hogy hova tűnt....na mindegy a lényeg, hogy eszméletlen jó volt! Az egyik osztálytársam szentül meg van győződve róla, hogy ő találta ki azt a szót, hogy faja...:D Tényleg nem értem, hogy hova tűnt a komim! :O Bocsi....
    Puszi
    Dett

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Bocsi, h eddig nem írtam, csak eléggé elfoglalt vagyok, ugyanis nekem ez az utolsó éven. Most volt a szalagavatóm, szóval van teendőm, de ugyanakkor szakítok is rá időt, h a kedvenceimet elolvassam. Úgyhogy nem is szaporítom tovább a szót!:D
    Nagyon jó volt ez a feji. Jól leírtad a forgatási részt.:) Már megyek is tovább a kövi fejire!:)

    Puszi

    VálaszTörlés