Mi zajlik egy 15 éves lány életében, aki a világ egyik legnyüzsgőbb városában él, a városban, amely sosem alszik?

2011. január 23., vasárnap

10. "I wanna be on the cover of Forbes magazine"

Helló. Kicsit elkeseredtem, mert nem záporoztak a komik :C egyetlenegy érkezett, és most szeretném megköszönni Szaszának!!♥
Mindegy, azért írom a sztorimat, hátha nagyobb lesz a siker. hmmm.

Blake átölelte a vállunkat.
 - Áh, sziasztok! - köszönt oda Audrinának meg Pennynek. - Titeket is elviszünk.
 - Nem kell, köszi - hárította kedvesen Penny. - Még beülünk a Mekibe egy hambira. Nem tartotok ti is velünk? - kérdezte.
 Sheila bólogatott, de tudtam, hogy apa nem örülne neki.
 - Ajj, sajnos nem lehet - szomorkodtam, és tényleg bánatos lettem emiatt :) - Apukám nagyon parás, muszáj hazamennem. De ti menjetek nyugodtan - mondtam Blake-nek - hazamegyek én busszal vagy metróval...
 - Dehogyis, megígértük apukádnak, hogy hazaviszünk limóval, akkor haza is viszünk! Bocsi, Audri,Penny, majd máskor.
 - Semmi gond - mondta kedvesen Audrina. - Na akkor mi mennénk is! Puszi! Remélem holnap még találkozunk! - megölelt minket, meg Penny is.
 Értetlenül néztünk. - Holnap?!? :O
Blake, Audrina meg Penny felnevettek. Időközben valahogy Penn is odakerült és ő is velük röhögött. - Igen, holnap is lesz forgatás! Meg azután és azután is! :D - magyarázta. 
 - Szilveszterkor szünetelni fog és egy kicsit utána is, ezért most bele kell húznunk.
Bólogattunk, és én személy szerint tökre felvillanyozódtam, hogy nem ez az utolsó nap, amikor ezt a kedves bagázst látom :D szerintem Sheila is hasonlóan érzett.
 Audrina meg Penny elhúztak nemsokára, mi meg felkaptuk a kapott cuccainkat.
 - Hű, francba, a rendes cuccainkat otthagytuk Juicy sátrában! - csapott a Sheila a homlokára. - Ezeket meg vissza kell szolgáltatnunk gondolom!
Blake meg Penn szeretettel nevettek, és próbáltak komolyak lenni. 
 - Na jó, akkor amíg visszaszerzitek a ruháitokat, összetoborozzuk a brigádot!
Pirulva elfutottunk. Majdnem kitört a lábam a magassarkúban :D
 - Mekkora lúzerek vagyunk - röhögte Sheila.
 - Eléggé! :D De hát ebben a nagy sietségben... még meg kell szokni! 
Kicsit kezdett sötétedni, és már csak pár paparazzi meg bámészkodó álldogált a kordonokon kívül. Szerintem összekevertek minket a sztárokkal, mert olyanokat kiabáltak, hogy: "Állj meg, Jessica, csak egy fotóra!" :P
 - Hééé, csak egy képet kérek! Csak néhány mondatot! Ezen múlik a fizetésemelésem! - rimánkodott egy keménykalapos fotós, aki csak pár méterre állt tőlünk.
 Shillel összenéztünk, és megvontuk a vállunkat. Végülis! Úgyse vagyunk sztárok, szóval ez nem fog neki pénzt hozni. Odasétáltunk.
 - Hú, köszönöm! Charlie vagyok amúgy! És nem igazán ismerem ezt a sorozatot, csak ideküldtek! Úgyhogy pár mondatot mondjatok légyszi, valami frappánsat!
 Összenvettünk.
 - Uram, szerintem nem jó embereknél próbálkozik, mi csak statiszták vagyunk! - magyaráztam. Charlie fura grimaszt vágott.
 - Fuu... és nem tudjátok, kik a guruk? Komolyan nem értek ehhez az egész izéhez itt! :S
Rendesen megsajnáltam ezt az embert! :D Sheila is így érzett, mert megértő fejet vágott. Ami nála azt jelenti, hogy bambulva mered :P
 - Nem hinném, szerintem tilos a sajtó embereinek ide belépni - vontam meg a vállam. - És nem engedhetjük be magát, mert akkor a többiek is bejönnének, azt meg nem akarjuk.
 Charlie gondterhelt arcot vágott.
 - Hahh... Akkor nem tudom. Figyeljetek! Mondjatok valamit, csinálok pár fotót, és sztárt csinálok belőletek! - ajánlotta. - Már meg is van az új főcímem: Rejtélyes színésznők a... mi is ennek a neve? :O 
 Kitört belőlünk a nevetés.
 - Hát  ez kész :D - mondta Sheila. - Na jó nem bánom, de szeretném magam holnap a New Yorker címlapján látni - viccelődött. De a paparazzi tök komoly fejet vágott.
 - Talán címlapot nem adhatok, meg nem is a Forbesban, (ez egy magazin Amerikában) de a Sztárpletykák rovatba bekerülhettek. Ugyanis  a Forbes-nál dolgozok. Tessék, itt a névjegyem - kotorászott a zsebében, majd odanyújtott egy megviselt papírdarabot.
 Leesett az állam. :O
 - E-e-ez most.. ko...moly? Komolyan?? :O - értetlenkedett Sheila.
 - Persze. De kérlek válaszolnátok néhány kérdésre?
Összeszedtük magunkat, és kicsit megigazítottuk a ruháinkat, aztán jöhetett az interjú?
 - Milyen érzés szerepelni a... 
 - Gossip Girlben? - segítette ki Sheila.
 - Köszönöm! Szóval?
Kicsit gondolkodtam,majd megszólaltam.
 - Nagyon érdekes. Ez volt az első napom, de nagyon élveztem. A stáb fantasztikus, mindenki aranyos, persze lehet,hogy ha már belerázódunk, nem lesz minden ilyen zökkenőmentes.
 - Ez azt jelenti, hogy viszonylag újak vagytok a csapatban?
 - Igen, ma volt az első napunk - mondta Sheila.
 - És milyen feladatotok volt? - jött a következő kérdés.
 - Mint már mondtam, jól éreztük magunkat. Egyelőre nincs sok dolgunk, mert statiszták vagyunk, de szerintem nem is gond :) - így Sheila. Charlie megrázta a fejét, de nem mondott semmit. Egy fekete noteszben jegyzetelt.
 - Egyelőre ennyi elég. Kicsit át fogom fogalmazni, aztán majd meglátjuk. Készítek néhány képet is, oké?
 Elővette a digitális gépét, mi meg bepózoltunk. - Természetesebben! - utasított.
Próbáltunk normális pózokat felvenni, de túl izgatottak voltunk :P
 - Na jó, akkor csak menjetek, próbáljatok meg elbújni a kamera elől, mintha tényleg híresek lennétek, és egy sereg üldözne! - ajánlotta.
 Így tettünk. Elkattintotta a gépet úgy hússzor, mi meg fel-alá mászkáltunk a 5t Avenue-n, úgy tettünk, mintha dumálnánk, takargatnánk az arcunkat, pedig igazából tökre élveztük a helyzetet :P
 Legalább 20 percet lehettünk a paparazzival, teljesen megfeledkeztünk arról, hogy eredetileg a cuccunkért siettünk!
 - Köszönöm lányok, majd meglátjuk mi lesz. Egyébként hogy is hívnak titeket?
 - Sheila Santos és Blossom Wright.
Csak hümmögés volt a válasz. Nem tudtuk mire vélni.
 - Na jól van, viszlát, sietnünk kell! - húztam Sheilát.Elköszöntünk Charlie-tól, és elindultunk Juicy sátrába.
 - Alig hiszem el!!! Mikor ma felkeltem, csak egy átlag new york-i csaj voltam, a legnagyobb bajom az volt, hogy a bátyám egy nagy marha, és estére meg a Forbes embere készít velem interjút :O - hüledezett Sheila.
 - Durva! - értettem egyet. Elkezdtem énekelni az ismert slágert (a Billionaire-t :P): I wanna be on the cover of Forbes magazine! És ki tudja, lehet hogy tényleg benne leszünk a Forbes-ban? :D

kérek szépen kommenteket! tudom úgyse kapok :P
 


 

8 megjegyzés:

  1. Itt is vagyok!! Az előző fejezethez írtam, hogy halvány lila gőzöm sincs, hogy mi lett a komimmal....mert esküszöm írtam!!
    Nah szóval nagyon tetszett ez is!! Kíváncsi vagyok, hogy a paparazzi ki fog -e szúrni a lányokkal, mikor átfogalmazza az interjút...:D Nagyon jó fej az egész stáb. Várom a következőt nagyon, úgyhogy siess vele!!
    puszi
    Dett

    VálaszTörlés
  2. szia nagyon tetszik a blogod minden tök jó

    VálaszTörlés
  3. köszönöm emberkék:D
    majd ez eldől még a fejemben :D
    pusz

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Valamiért baljós érzésem van ezzel a fotóssal. Szerintem tök mást fog írni a magazinban, mint amit a lányok mondtak... De persze majd hamarosan kiderül.;)
    Amúgy meg jó feji volt, de azért az előző jobban tetszett.:)
    Én is írtam komit az előzőhöz, majd lesd meg!:)
    Már várom a kövit!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon tetszett :) Különösen ez: "a legnagyobb bajom az volt, hogy a bátyám egy nagy marha, és estére meg a Forbes embere készít velem interjút :O - hüledezett Sheila." A bátyja egy nagy marha.. lol xD Mint ahogy a legtöbben írták, nekem is gyanús az a fotós... Lehet, hogy igazából nem is fotós :O Vagy majd teljesen mást ír :O Remélem nem lesz ebből gond... Szegényeket jól megváratják.. 20 percig és mire még visszaérnek :D:D Várom a kövit!!
    Pussz Szasza

    VálaszTörlés
  6. sziasztok:)
    köszönöm a komikat jól esik :]
    nos. miért mindenki ilyen pesszimissta a fotósbácsival? :D
    hűt jó ha ezt akarjűtok, legyen rosszfiú XD
    pár nap és hozom a kövit:D

    VálaszTörlés
  7. Éljen!!!!! :D Úgyértem a mihamarabbi friss! :D
    A fotósbácsi tényleg rosszfiú lesz? Zsiráf!! Még jobban várom! :D
    Puszi
    Detty

    VálaszTörlés
  8. zsiráf?:D
    ez a szó tetszik! és amugy nem ugy terveztem hogy a fotós rossz lesz de hát ember tervez olvasó végez XD

    VálaszTörlés