Mi zajlik egy 15 éves lány életében, aki a világ egyik legnyüzsgőbb városában él, a városban, amely sosem alszik?

2011. január 7., péntek

6. Telefon

Sziasztok! Köszi a kommenteket!Örülök,hogy egyre többen vagyunk ezen a kis blogon - és annak is, hogy egyre többen mondjátok, hogy a blogom hatására elkezdett érdekelni titeket a Gossip Girl <3 nos akkor ajánlanék nektek egy jó kis oldalt, amin meg lehet nézni az első 3 évadot belőle !! --> http://gossip-girl-hungary.blogspot.com/
 az én történetemet pedig élvezzétek továbbra is! XOXO, (Pletykacica helyett) Zoey

 Blake-kel együtt elindultunk a Keleti 54. utcába.
Az áruházban lévő jeleneteket ugyanis befejezték, szóval járókelőnek kellett lennünk.
 - Először bemutatlak titeket Marknak, aztán szerintem go felvételek! - csiripelte Blake. Mark Piznarski a Gossip Girl egyik rendezője.
 Miközben elhaladtunk a gyönyörű, magas betonépületek mellett, a legmenőbb butikok és luxuskávézók között, még mindig teljesen el voltam képedve.
 - Elnézést.. telefonálhatnék egyet? - kérdeztem félénken.
Blake nevetve rám nézett, és megszólalt:
 - Miért vagy úgy megijedve? Ez nem valami kínzás lesz! Persze, nyugodtan telózz!
Előkaptam a BlackBerry-met, és Sheila is az XPERIÁját. Gyorshívással tárcsáztam aput, de az izgalomtól kétszer félreütöttem, és egy osztálytársamat, Amandát hívtam.
 Harmadszorra sikerült csak eltalálnom a számot :)
Közben Sheilának már sikerült felhívnia az anyukáját, és spanyolul ordította bele a telefonba, szinte önkívületi állapotban:
 - ¡Mamá! Oh, Dios mío! Yo no lo creo! Imagínate, conseguir un papel en Gossip Girl! Yo no lo creo! ¡Fantástico!
 Blake csak nevetett az izgalmunkon, szerintem nem ért spanyolul, de kábé tudta miről van szó :D
 Apa negyedik csöngésre vette fel.
 -Halló? Valami baj van? - kérdezte aggódva. Ha valami program közben hívom fel, mindig a legrosszabbra gondol :)
 - Dehogyis! Ellenkezőleg! APA!! Szuper dolog történt!!! - lelkesedtem.
 - Na mi? 
 - Szerepet kaptunk a Gossip Girl-ben!!! - visítottam.
 - A miben?!
Felnevettem. Huh, apa nincs tisztában a mai trendekkel :D
 - Egy sorozatban! Persze csak statiszták vagyunk, de akkor is! ÁÁÁ!!
 - Most csak viccelsz? Haha. Gyere haza hatra.
 - Nem, komolyan apa! Belefutottunk a forgatásba vásárolgatás közben... illetve nem vásárolgattunk, csak akartunk...de majd a részleteket elmesélem később!! A lényeg, hogy statiszták lettünk, mert néhányan szalagavatóra mentek!  - újságoltam.
 - Szuper. A szalagavatóról jut eszembe, nem jövő héten lesz a tiéd? Tanulnod kéne a szöveget, úgy tudom, mondasz egy verset! - dorgált.
 - Nem lehet beszélni veled, apa! Nem fogod fel, milyen fantasztikus dolog ez? - kérdeztem értetlen boldogságban.
 Sheila közben letette a telefont, és odasúgta: - Kérd meg, hogy ma ott aludhass nálunk! Anya megengedte! 
 Bólintottam, Blake pedig színpadiasan felsóhajtott, miközben jól szórakozott rajtunk.
 - Jaj, most le kell tennem, csak még annyit, hogy ott aludhatok-e ma este Sheilánál? Mrs. Santos már megengedte.
 Apa egy kis ideig gondolkodott.
 - Most nem tudom, hogy komolyan van ez a színjátszás-dolog, de ha igen, akkor meddig tart? Utána felőlem ottaludhatsz, csak előtte gyere haza a cuccodért.
 Megkérdeztem Blake-től, hogy meddig tarthat, ő pedig azt mondta, kábé még három-négy óráig. Mikor megmondtam, apa nem volt túlságosan elragadtatva.
 - Nem örülök neki. Kielnckor a sötétben mászkálni, két csinos lánynak elég veszélyes! - szinte hallottam, ahogy aggódva elhúzza a száját a vonal túlsó felén.
 Mivel hangosra volt véve a telefonom, Blake minden szavát hallotta, és egy határozott mozdulattal kivette a kezemből a mobilomat.
 - Jó napot kívánok! Blake Lively vagyok. Tudom, nem sokat mond önnek a nevem, de a Gossip Girl egyik szereplője vagyok, és csak azt szeretném mondani, hogy ne aggódjon, a lánya és a barátnője biztonságban haza fognak jutni a stáb magán-limójával - csicseregte kedvesen. 
 Megnyomta a "KIHANGOSÍTÁS"-gombot, és hallottuk mindhárman, hogy apa nagyot sóhajt. Blake cinkosan ránk kacsintott.
 - No nem bánom. Úgy látom, ez tényleg komoly dolog, pedig komolyan azt hittem, hogy vicc - egyezett bele apa.
 - Különben is, nagykorú vagyok, mi ez az aggódó duma? - nevettem bele a telefonba.
Mikor leraktuk, összepacsiztunk. Húúú! Blake Lively-vel pacsizkodunk! :O
 - Na de most már semmi hívás, nem mentek fel Twitterre, hogy megosszátok az ismerőseitekkel, hanem irány Mark és a forgatás! - adta ki a parancsot Blake.
 Így hát boldogan indultunk tovább, egyenesen a New York-i fáradt téli napsütésben, a koszos hó ropogott a bokacsizmás lábunk alatt...

KOMMENTEKET KÉREK!

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ez a feji is nagyon tetszett! Bár én is szerepet kapnék valami sorozatban, persze nem magyarban!XD
    Tetszett, hogy leírtad, ahogy Sheila spanyolul beszél, és tetszik, hogy Blake is ilyen kedves, és nem beképzelt!:)
    Már várom a kövi fejit!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ez is nagyon tetszett :) A spanyol tényleg nagyon jó volt :D:D Annyira jó!! Folytatást minél hamarabb :D:D
    Pussz Szasza

    VálaszTörlés
  3. Szió!!
    Ez is tetszett!! Blossom apja nagyon tájékozódott... :PP A telefonbeszélgetés volt a kedvencem és a Spanyolos rész támogatói csapatát én is erősítem!! :P
    Puszi
    Dett

    VálaszTörlés