Mi zajlik egy 15 éves lány életében, aki a világ egyik legnyüzsgőbb városában él, a városban, amely sosem alszik?

2011. január 5., szerda

5. Szerep?!:O

Hello! Hát nem záporoztak a kommentek! *szomorúfej* De azért nem bánom, jöjjön a következő! Erre azért lehetne írni többet is! Légyszi! LÉGYSZI! *kérlelőtekintet*

 - Kik vagytok? - kérdezte Blake.
Azt hittem ott helyben elájulok! Nem gondoltam volna, hogy tényleg találkozhatunk Blake Livelyval! Akkor talán a stáb többi tagjával is lehet? Mmm... Chace! *.*
 - Te komolyan Blake vagy? - kérdezte Sheila is legalább annyira meglepett arccal. A hasfájásról természetesen elfeledkezett :D
 - Igen. De ti kik vagytok? - kérdezett minket.
 - Blossom Wright, ő meg a barátnőm...
 - ... Sheila Santos! - sietett a válasszal Sheila.
Blake még mindig csak kapkodta a fejét.
 - Oké, vágom, de kik vagytok?!
 - A barátnőmnek szörnyű... görcsei lettek, és muszáj volt segítséget kérnünk - próbálkoztam.
 Erre Blake megértő fejet vágott, és a lakókocsi felé terelt minket.
 - Bocsi, azt hittem valami őrült fanok vagytok, vagy ilyesmi! Gyertek be, majd Maggie ellát téged - mondta Sheilának.
 Egy kicsit bűntudatos fejjel összenéztünk, de azért örültünk, hogy szóba állt velünk :D
A lakókocsi nem volt valami nagy, de volt benne egy ágy-szerűség, polcok, fiolák és dobozok. Egy kedves hölgy ült bent, akinek barna haja volt, és almaillata.
 - Szia Maggie! - köszönt rá Blake vidáman.
 - Na mi történt már megint, kis szerencsétlenke? - nevetett rá a nő.
 - Megvágtam az ujjam egy parfümös-üveggel - mutatta fel az ujját, és tényleg, egy halvány vércsíkocska folyt végig a középső ujján. Felszisszentünk.
 - Jaj, szegény, remélem semmi bajod! - kiáltotta Sheila.
Blake rámosolygott, Maggie pedig értetlenül meredt ránk.
 - Kik vagytok? - kérdezte.
 - Pont ezt akartam mondani, hogy van nagyobb gond is az én bajomnál - az egyik lánynak hasgörcse van vagy mi, és kénytelenek voltak idejönni segítségért - magyarázta Blake, miközben sajnálkozva ránk tekintett.
 Maggie gyakorlatiasan leültette Sheilát a székbe, meghallgatta a szívverését, kitapogatta a gyomrát, és pár gyakorlatot végeztetett vele, de végül azt állapította meg, hogy semmi baja. Közben Blake kiszolgálta magát, ragtapaszt tett az ujjára.
 - Kértek ti is? Némó nyomábanos! - ajánlotta a halacskás tapaszt.
 - Én kérek! - jelentkeztem lelkesen. Ráragasztotta az ujjamra, és összekulcsota velem a középsőujját.
 - Juhú, egyen-ragtapasz! - nevetett. :D
Közben Sheila is kapott egyet, úgyhogy már mindhármunknak ugyanolyan volt.
 - Jobban vigyázhatnál magadra, Blake! Nem Serenához méltó viselkedés, ha összevagdosod magad, aztán meg rajzfilmes tapasszal díszíted a sebeidet! - viccelődött Maggie.
 - Nem túl dívás viselkedés - mosolyogtam.
Blake egy kis ideig gondolkodott, majd azt mondta: - Ha ti mondjátok!
 Ekkor Maggie hozzánk szólt.
 - Lányok, nem lenne kedvetek beállni a sorozatba? Néhány statisztánk nem tud jelen lenni, mert szalagavató-báljukra kellett menniük.
 Egymásra néztünk Sheilával. Mi van? :O Most komolyan meghívtak, hogy szerepeljünk a Gossip Girlben? :O
 Blake is megszólalt:
 - Igen, Mark már mondta reggel, hogy kéne pár új statiszta, mert vagy tízen elhúztak bálozni - jegyezte meg. - Benne lennétek?
 Csak tátogtunk, mint valami hal.
 - Természetesen kapnátok fizetést is! - nyugtatott meg gyorsan Blake. - Meg esetleg pár ruhát a Bergdorf's-ból...
 Még jobban elképedtünk. Mi van? Csak viccelnek, ugye?:O
 - Ez... ez most komoly? - nyögte Sheila.
Maggie és Blake összenézett és felnevetett.
 - Hát persze, hogy igaz! Na elvállaljátok? - nézett ránk Maggie. - Nem lesz nagy szerepetek, csak nézelődtök az áruházban, vagy sétáltok az utcán.
 Ha lehet is visszautasítani valamit, ez nem az.
 - Persze!! Igen igen igen!! - kiáltoztam. - Ííí, ezt nem hiszem el!! Wááá! :D
Odaszaladtam Blake-hez, megöleltem, aztán Maggie-t is, meg Sheilát.
 Blake meg Maggie velünk együtt nevetett.
 - Na akkor menjetek Isten hírével lányok! - köszönt el Maggie.
Blake-kel együtt kimentünk a lakókocsiból , elindultunk az áruház felé, ahol kamerák tömkelege állt. Az első munkahelyünk!! :)


please some commentars :3
  

4 megjegyzés:

  1. Woa!! Ez nagyon jó!! Hú, de irigy vagyok a lányokra...:D Olyan jó nekik! Nagyon tetszett, végigmosolyogtam az egészet!! :)
    Puszi
    Dett

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Na itt vagyok, el is olvastam!:)
    Nagyon tetszett!:D Igazából még egy részt sem láttam a Gossip Girl-ből, de ez után kedvet kaptam hozzá!:)
    Tetszik, hogy ez a történet normális emberekről szól, és nincs benne semmi természet feletti! Néha az ilyenek is jól jönnek!:D
    Már nagyon várom a kövit!:)
    És híresztelni fogom oldaladat a barátnőimnél!:D

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Úh ez is nagyon tetszett!!! Áh de jóóó!!!!! Szerepet kaptak!!!! Wiiii:DD:D Lesznek még itt izgalmak xd Én sem láttam még egy részt sem, sőt nem is hallottam róla, de utánanézek :D:D Remélem hamarosan jön a következő :)))
    Pussz Szasza

    VálaszTörlés