Mi zajlik egy 15 éves lány életében, aki a világ egyik legnyüzsgőbb városában él, a városban, amely sosem alszik?

2010. december 31., péntek

3. Forgatás

Sziasztok! Kérlek kommenteljetek, és légyszives ajánljátok ezt ismerőseiteknek!

 Metróval körülbelül egy óráig tart az út az Upper East Side-ra.
Közben körülbelül öt megállót kell át szállni. A tülekedés elég nagy, és néhány fura alak is lófrál ott, de ha megszokod, nem okoz gondot.
 Ha nem ismeritek az Upper East Side-ot, néhány fontosabb dolog: ez New York legelitebb kerülete, a Central Park mellett helyezkedik el. A felső tízezer lakik itt, és az emeletes villák, penthouse-ok, luxushotelek és legdrágább áruházak találhatóak itt.
 Mi a Bergdorf's felé vettük az irányt, ami szintén egy irtózatosan menő áruház.
 - Na és mit akarsz venni, Miss Milliomos? - cukkoltam Sheilát.
 - Még nem pontosan tudom, de asszem, valami ruhát vagy esetleg egy Chanel parfümöt.
 - Azt remélem tudod, hogy abból a pénzből a Bergdorf's-ban kábé egy zoknit tudsz venni! - világosítottam fel.
 - Az nem érdekel, egy zokni a Bergdorf's-ból többet ér, mint az összes ruhám együttvéve! - nevetett.

A 5th Avenue-n voltunk, ott volt az áruház is, csak épp a másik oldalán.
  Viszont láttuk, hogy úgy tíz méterre tőlünk kordonok vannak felállítva, mögöttük pedig egy tucatnyi paparazzi és bámészkodó. Közelebb érve egy rendőr megállított.
 - Bocs, lányok, kerülnötök kell.
 - De hát miért? - értetlenkedett Sheila.
 - Forgatás van, egészen estig - válaszolt a rendőr.

Ez nem meglepő. New York sok embert inspirál, és szinte minden nap filmet, videoklipet vagy reklámot forgatnak valamelyik negyedben. Nem egyszer botlottunk már bele stábokba, hiszen Manhattanben különösen sok készül.
 - Juuj, na és mit forgatnak? - érdeklődött Sheila.
 - Hé, Joe, mit is vesznek föl? - kiáltott oda a rendőr egy kollégájának.
Az odajött hozzánk.
 - Valami Gossip Girl vagy mi - vakarta a fejét. Erre elképedtünk.
 - Juhúú, imádom! Biztos itt van Ed Westwick is! - kukucskált Sheila a kordonon át.
 - Vagy Chace Crawford! - csatlakoztam.
A rendőrök mosolyogtak rajtunk.
 - Maradhattok bámészkodni, de nem sokat fogtok látni. Az egész utca le van zárva, mert a bevásárlóközpontban is forgatnak - magyarázta a Joe nevű.
 - Ó, akkor ugrott a shoppingolási tervünk - mondta Sheila, de nem tűnt túl szomorúnak. A Gossip Girl forgatása izgalmasabbnak hangzott.
 -  Hé, Shi, addig üljünk be a Starbucks-ba, és majd kinézünk egy tíz perc múlva - ajánlottam.
 - Oké, rendicsek. Köszönjük a felvilágosítást! - mondta, majd bementünk a kávézóba.
Természetesen teljesen tele volt. Vagy kétszáz tinilány zsúfolódott be, és mindannyian arra vártak, hátha valamelyik szereplőt megpillanthatják, és elsüthetnek egy közös képet.
 Rendeltünk, én egy mentás frappucinót, Sheila pedig tejeskávét. Leültünk az utolsó szabad asztalhoz, ami közel volt az ablakhoz, így ráláttunk a forgatásra. Ahogy a rendőrök mondták, semmit se láttunk.
 - Juj, annyira tuti, hogy belefutottunk a Gossip Girl forgatásába - áradozott Sheila.
 - Tudom, én is örülök, de jobb lenne, ha látnánk is valamit!
Beleszürcsöltem a kávémba, és a menta illatától egyből kidugult az orrom. Isteni :)

Kinéztünk az ablakon, és láttuk, hogy egy szőke fej rohan át az úttesten, mögötte paparazzik kiabálják: - Blake, Blake, csak egy fotóra! Állj meg!
 - Hű, az ott Blake Lively?  - nézte csodálkozva a szőke szépséget Sheila.
 - Kár, hogy a másik irányba fordult!  - sajnálkoztam. - Jó lett volna találkozni vele.
Ekkor a Starbucks-ban nagy felfordulás keletkezett, minden tinilány az ajtóhoz tolult, visítoztak, és az "Eeeed!" meg a "Taylooor!" neveket kiabálták. Mi is odafordultunk, de a nagy tülekedéstől nem láttunk semmit.
 - Hűha, csak nem...? - nézett rám meglepetten Sheila.
 - Csak nem Ed Westvick meg Taylor Momsen jött be? - fejeztem be lelkesen a mondatot.
 - Én is odamegyek! - kiáltotta, és már fel is állt. Megfogtam a kezét.
 - Ne! Látod, milyen idegesítőek? Ha mi is odamennénk visítozni, mire lenne jó? Úgyse láthatják őket, sőt, szerintem ekkora felhajtással ki is mennek a kávézóból! - mondtam.

Ezen elgondolkodott.
 - De hát csak egyszer láthatjuk őket életünkben - szomorkodott. - Hadd menjek oda, légyszi, légyszi! Csak hadd lássam Edet!
 Elmosolyodtam.
 - Figyuzz, nem biztos, hogy csak most az egyszer! - rákacsintottam.
Ahogy sejtettem, a két színész ahogy jött ,ki is ment a kávézóból - mögöttük egy hadseregnyi ordibáló, visítozó tini.
 Sheila teljesen maga alá zuhant, hogy nem rohanhatott velük, láttam, hogy ő is ott futna a két híresség után - én azonban csak mosolyogtam.
 Megittuk a kávénkat, kinéztünk az ablakon, és láttuk, hogy Ed meg Taylor biztonságba helyezték magukat a kordonon belül. A rendőrök nem engedték be a tiniket, akárhogy kiabáltak is.
 - Na jó, nem bírom látni a fancsali fejed, gyere, kitalálunk valamit, hogy láthatnánk álmaid pasiját - felhúztam a székről, és kimentünk a csípős levegőjű utcára.




 
Kérlek szépen kommentáljatok!! :3

4 megjegyzés:

  1. Én már komizok is!!! :D Ez is tetszett! Szimpatikus mindkét lány, és remélem, hogy találkozhatnak majd a fiúkkal! :P Várom a következőt!! Siess, én addig reklámozlak!
    Puszi
    Dett

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Azt írtátok ketten írjátok a blogot... Hogyan? Fejezetenként felváltva vagy a fejezeteket is együtt írjátok? Nagyon tetszett!! Taylor nem lány? :D Én személy szerint nem élnék New Yorkban de egyszer szívesen megnézném :) Nagyon várom a folytatást!!
    Pussz Szasza

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok:)
    Hát egyelőre még csak én írtam, de majd nemsokára ő is jön (remélem :P)
    köszönjük szépen a reklámot és a követést♥

    VálaszTörlés
  4. jaj és amúgy Taylor lány igen, Taylor Momsen lenne. De azért érte is rajonganak :)

    VálaszTörlés