Mi zajlik egy 15 éves lány életében, aki a világ egyik legnyüzsgőbb városában él, a városban, amely sosem alszik?

2010. december 30., csütörtök

1. Egy lány a Nagy Almából

Blossom Wright vagyok. A nevem angolul azt jelenti: "kivirul", "virágzás". Ez valamilyen szinten illik is rám, általában vidám vagyok, akárcsak a március, amikor születtem. Tizennyolcc éves vagyok, idén végzős.
New Yorkban élek, Manhattanben, Murray Hill negyedben, a 2nd Avenue-n. New Yorkban, a Nagy Almában, a Világ Fővárosában, a városban, amely sosem alszik.
 Hogy milyen érzés itt élni? Csak egy szó: FANTASZTIKUS!

Sokan mondják, hogy az ilyen nagyvárosok nem hagynak életteret, és hogy nem élhetjük az életünket úgy mint rendesen - de ez nem igaz. Talán más nagyvárosokkal így van, de New York teljesen más! Elhihetitek nekem.
 Ez a város maga a kaland: minden utcasarkon valami meglepetés vár. Egy amerikai-zászlóban magát produkáló utcazenész, egy pantomimes, vagy éppen Jessica Simpson, miközben a Barney's ruhaosztályáról jön kifelé egy seregnyi paparazzi kíséretében.

  A legjobb barátnőm Sheila Santos. Már általános óta jóban vagyunk, neki mindent elmondok, és benne teljesen megbízok.
 Ő is legalább annyira imádja New Yorkot, mint én - ha nem jobban. Gyakran járunk ki a Gramercy Parkba, ami csak öt háztömbnyire van a lakásunktól.Sheila is a 2nd Avenue-n lakik, de egy háztömbnyire tőlünk. Imádunk a Macy's-be, és az összes menő ruhaboltba járkálni, ahol talán (mivel pénztárcánk nem is engedi) de legalább végigpróbáljuk az összes jó cuccot, és befújjuk magunkat a luxusparfümökkel -  no meg persze álmodozunk arról, hogy egyszer majd meg is vehetjük az összeset! :D
 Szeretünk elmenni a Tiffany's előtt, és néha eljátsszuk, hogy mi vagyunk Holly Golithy az Álom luxuskivitelből (a legkedvencebb Audrey Hepburn-filmünkből) és croissant-t eszünk a kirakatban.
 Talán nem is tartozunk a leggazdagabbak közé, de New Yorkban mindenki úgy érezheti, hogy ő maga is a dívák közül való.



   A családomról néhány szót.
Az apukámmal, a bátyámmal, Gary-vel, a mostohaöcsémmel, Alexszel, és a mostohaanyámmal, Berthával élek. Az anyukám tizennégy éve meghalt, rákban. Akkor még nagyon kicsi voltam, mindössze négy éves, és nem is igazán fogtam fel, hogy mi történt.
 Apát nagyon megrázta a dolog, de három éve találkozott Berthával, akibe beleszeretett, és tavaly megszületett Alex.
 Bertha egyáltalán nem az a tipikus mostohaanya, nagyon kedves, aranyos, előzékeny. Kicsit duci, és tanítónőként dolgozik egy általános-iskolában.
 Alex is szörnyen édes kisbaba; Gary pedig az én nagy mackó bátyám, aki bár két éve a New York University-n tanul, de szinte minden nap találkozunk.


 Élem a new york-i átlagos lányok mindennapjait :)

2 megjegyzés:

  1. De jó! Ez nekem nagyon tetszett! Én is szeretem az Álom luxuskivitel-bent!!!! Megyek is és gyorsan elolvasom a következőt!!
    Puszi
    Dett

    VálaszTörlés
  2. Szia!!
    Ez nagyon tetszett :) Az alaptörténet megnyerte a tetszésem :D:D Megyek elolvasom a többit is :))
    Pussz Szasza

    VálaszTörlés